-
شماره ركورد
9266
-
پديد آورنده
محمد بيگي ريزي
-
عنوان
تاثير باشگاه مشتريان در شناسايي مشتري هدف فروشگاههاي زنجيرهاي اتكا
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي
-
رشته تحصيلي
مهندسي صنايع
-
سال فارغ التحصيلي
1403
-
استاد راهنما
سيامك نوري
-
استاد مشاور
سعيد يعقوبي
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
محمد بيگي ريزي
-
تاريخ ورود اطلاعات
1403/07/15
-
دانشكده
صنايع
-
عنوان به انگليسي
The effect of customer club in identifying the target customer of etka chain stores
-
چكيده
مهمترين دارايي اغلب فروشگاههاي زنجيرهاي مشتريان آنها هستند. امروزه براي رشد و بقا در دنياي پر
رقابت اقتصادي، فروشگاههاي زنجيرهاي بايد به نگهداري مشتري اهميت ويژهاي داده و ارتباط خود را با
خريداران كالا بيش از پيش افزايش داد. بنابراين لازم است در فروشگاهها، سيستمي موثر را براي جذب و
افزايش وفاداري مشتريان طراحي و پياده سازي شود، سيستمي كه بتواند روابط فروشگاه و مشتريان را به
خوبي مديريت كند. بنابراين در اين پژوهش به ايجاد و تاثير باشگاه مشتريان براي بهبود تجربۀ خريد، ايجاد
انگيزه در مشتريان براي تكرار خريد و نهايتا افزايش رضايتمندي و وفاداري آنها در فروشگاههاي زنجيرهاي
اتكا پرداختهايم.
پژوهش حاضر از روش و ماهيت جزء تحقيقات توصيفي_مروري است. باشگاه مشتريان از آن دسته
استراتژيهايي است كه با طراحي برنامههايي در زمينه حفظ مشتريان وتبديل مشتري بالقوه به مشتريان
وفادار نقشي حياتي را در مديريت ارتباط با مشتريان ايفا ميكند . مديريت ارتباط با مشتري و مديريت دانش
براي همه شركت ها از اهميت ويژهاي برخودار است. علاوه بر اين، باشگاه مشتريان نيز به دانشي از طريق
مشتريان براي طراحي موثر برنامههاي خود احتياج دارد. ما با استفاده تلفيق دو مديريت، به مديريت دانش
مشتري و در پايان براي نتيجهگيري و جمع آوري اطلاعات از مشتري با برهم انديشي خبرگان به مدل يكپارچه
سازي دانش مشتري، براي جمع آوري دانش از مشتريان فروشگاههاي زنجيرهاي اتكا رسيديم، روش تحقيق
مدل يكپارچه سازي مديريت دانش مشتري است.
-
كليدواژه ها
ايجاد باشگاه مشتريان، مديريت ارتباط با مشتري ، مديريت دانش مشتري، مشتري وفادار، فروشگاه زنجيرهاي اتكا
-
لينک به اين مدرک :