-
شماره ركورد
10365
-
عنوان
مروري بر مدلهاي سنجش رضايت مشتري در سازمانهاي توليدي
-
سال تحصيل
1398
-
استاد راهنما
دكتر ابراهيم تيموري
-
چکيده
بخش بندي مي تواند به تخصيص كاراتر منابع منجر شود، زيرا شركت ها براي ارزيابي پتانسيل جذابيت يا پتانسيل آتي بازارهاي خاص و بخش هاي درون آنها تلاش مي كنند. چنين تجزيه و تحليلي براي شركت¬هايي كه در دامنه گسترده اي از بازار فعاليت مي¬كنند نقش حياتي در اطمينان از اينكه توازن فعاليت¬هاي بازاريابي در راستاي كمك به سهم بازار و سودآوري تداوم دارد، بر عهده دارد. در اين سمينار هدف اصلي مروري بر مدلهاي سنجش رضايت مشتري در سازمانهاي توليدي و با در نظر گرفتن رفتار مشتري ميباشد. روش كار بدين صورت است كه در ابتدا مفاهيم و تعاريف و در ادامه مروري بر ادبيات شرح داده شده است. بيان شكافت تحقيق در اين سمينار نيز در فصل سوم شرح داده شده است و در فصل چهارم نتيجه گيري و پيشنهادات مطرح شده است.
شركت هاي خودرو سازي در بازار رقابتي به دنبال افزايش سود خود بوده اند تحقيقات حاكي از اين هستند كه رضايت مشتريان از كالا و خدمات شركت ها موجب افزايش خريد و نهايتاً افزايش سود شركت هاي توليدي خواهد شد.
علاوه بر ميزان رضايت مشتري بحث نگه داشت مشتريان نيز از اهميت بالايي برخوردار است در اين سمينار با استفاده از مقالات و كتاب هاي مربوط به موضوع رضايتمندي مشتريان و همچنين نگه داشت مشتري به مروري بر روش هاي سنجش رضايت مشتري در شركت هاي خودرو سازي پرداخته شده است.
-
نام دانشجو
ليلا دريائي
-
تاريخ ارائه
10/2/2019 12:00:00 AM
-
متن كامل
73654
-
پديد آورنده
ليلا دريائي
-
تاريخ ورود اطلاعات
1400/10/12
-
عنوان به انگليسي
A review of customer satisfaction measurement models in manufacturing organizations
-
كليدواژه هاي فارسي
بخش بندي بازار , رضايت مشتري , مشتري محوري
-
كليدواژه هاي لاتين
Market segmentation , Customer satisfaction , Customer oriented
-
لينک به اين مدرک :