-
شماره ركورد
12543
-
عنوان
بررسي و مطالعه روش ها و مدلهاي محاسبه ارزش دوره عمر مشتري
-
سال تحصيل
1401
-
استاد راهنما
دكتر بابك اميري
-
چکيده
در اين پژوهش ما به بررسي مدلها و روش هاي محاسبه ارزش دوره عمر مشتري مي پردازيم.ارزش دوره عمر هر مشتري به معناي ارزشي است كه آن مشتري در مقابل تمام هزينه ها از جمله هزينه جذب مشتري براي كسب و كار ما به ارمغان مي آورد.اين ارزش ميتواند از طريق جريانات نقدي كه هر مشتري براي استفاده از محصولات و خدمات وارد كسب و كار ما ميكند محاسبه شود يا از طريق تاثيري مانند تبليغات دهان به دهان و ... كه بر روي ديگران ميگذارد تا آنها نيز از محصولات و خدمات ما استفاده كنند محاسبه ميشود.مدلها و فرمولهاي متعددي چه با در نظر گرفتن ارزش زماني پول چه غير از آن و مدلهاي پيچيده تري با در نظر گرفتن مشتريان ما در يك شبكه كه ارزش آنها چه از طريق جريانات نقدي و چه تاثيرات مستقيم و غير مستقيم آنها كه بر روي ديگر افراد ميگذارند نيز ارايه شده كه ما به مطالعه و بررسي آنها ميپردازيم.
همچنين محاسبه ارزش دوره عمر مشتري مزايا و اهميت به سزايي در شناختن درصد مشتريان وفادار/استراتژي جديد براي جذب مشتري/برنامه ريزي براي كسب درآمد از مشتريان وفادار و .... دارد.
-
نام دانشجو
نيلوفر ناظريان
-
تاريخ ارائه
9/17/2023 12:00:00 AM
-
متن كامل
80461
-
پديد آورنده
نيلوفر ناظريان
-
تاريخ ورود اطلاعات
1402/07/23
-
عنوان به انگليسي
Studying the calculation methods and models of Customer Lifetime Value (CLV)
-
كليدواژه هاي فارسي
همنوايي.... ، ...ارزش دوره عمر مشتري..... ، ...شبكه اجتماعي..... ، ...جريان نقدي..... ، .....رفتار اجتماعي... ،
-
كليدواژه هاي لاتين
CLV…….. , Conformity…….. , …Social Network….. , …Influence….. , …Cash Flow….. , …social behaviour…...
-
لينک به اين مدرک :