چکيده
در عصر ديجيتال، ارتباطات بين مشتريان و خرده فروشان به طور چشمگيري تغيير كرده است. برخي از خرده فروشان از استراتژي هاي فروش چند كاناله (omnichannel) استفاده مي كنند تا به مشتريان خود تجربه يكپارچه و هماهنگ در تمام نقاط تماس با ويژند ارائه دهند. اين رويكرد نيازمند هماهنگي دقيق بين كانال ها و مديريت دقيق تقاضا و عرضه است. اين سمينار به بررسي مدل هاي موجود براي تحليل تأثير تقاضا بر روي كانال هاي ارائه خدمت با تمركز بر حوزه خرده فروشي مي¬پردازد. ما نشان مي دهيم چگونه از روش هاي گوناگون براي پيش بيني دقيق تر تقاضا و بهينه سازي مديريت موجودي استفاده مي شود. همچنين، ما بررسي مي كنيم چگونه اين روش ها مي توانند به كاهش زمان تحويل، كاهش سفارشات عقب افتاده و كاهش هزينه هاي عملياتي كمك كنند كه اين موارد شاخص هاي عملكرد كليدي در بازارهاي خرده فروشي رقابتي امروزي مي باشند.