-
شماره ركورد
13828
-
عنوان
جذب و حفظ مشتريان دانشگاهي در بانك تجارت
-
سال تحصيل
1401
-
استاد راهنما
دكتر مهدي پايدار
-
چکيده
يكي از راه هايي كه به بانك ها در مسير موفقيت امور بانكي كمك ميكند جذب و حفظ مشتريان دانشگاهي است. هدف از اين مقاله شناسايي و طبقه بندي گروه هايي از مشتريان سيستمي بانك تجارت است از اين رو، شناخت عوامل ارزش آفرين براي مشتريان دانشگاهي و انتظارات ايشان، به منظور اتخاذ جهت گيري استراتژيك مشخص توسط بانك ، ضروري است. در بازاريابي بانكي هزينه بدست آوردن يك مشتري جديد ميتواند چند برابر هزينه يك مشتري در حال حاضر باشد ازاين رو، در اين پژوهش تلاش شده است عوامل مؤثري كه باعث ميشوند مشتريان دانشگاهي بانك، تمايل بيشتري به بهرهمندي و همكاري در بانك از خود نشان دهند در يكي از شعب بانك تجارت، شناسايي و بررسي شود. پژوهش حاضر از آن نظر كه يك ارتباط پيچيده بين متغيرها ي تحقيق را به صورت يكپارچه ميسنجد، جديد است. جامعه آماري مشتريان دانشگاهي در بانك تجارت واقع در شهر تهران هستند.
-
نام دانشجو
سعيد محمدپور
-
تاريخ ارائه
7/23/2023 12:00:00 AM
-
متن كامل
83969
-
پديد آورنده
سعيد محمدپور
-
تاريخ ورود اطلاعات
1403/07/11
-
عنوان به انگليسي
Attracting and retaining university customers in Tejarat Bank
-
كليدواژه هاي فارسي
بانك تجارت , جذب و حفظ مشتريان دانشگاهي , بازاريابي , اعتماد مشتريان , خدمات
-
لينک به اين مدرک :