چکيده
چكيده:
بدون شك افزايش كارايي تبليغات و بهبود فروش توام با كاهش هزينه هاي مربوط به اين تبليغات براي هر مجموعه اي مطلوب مي باشد. در اين راستا طرح هاي متفاوتي ارايه مي شود كه هر كدام به نوبه خود مي توانند در اين مسير ياري دهنده صاحبان مشاغل و طرح ها باشند. . استفاده از آمار و علوم بين رشته اي تحليل داده مثل داده كاوي در اين راه اجتناب ناپذير است چرا كه اطلاعات مفيدي كه منجر به نتيجه گيري هاي بهبود وضعيت مي شوند از روي داده هاي مرتبط كه به صورت مناسب جمع آوري شده اند حاصل مي شوند.
نكات كليدي را همواره به خاطر داشته باشيد و با مشاهده اهميت قابل توجه ردپاي ديجيتالي در شروع فرايندهاي وب كاوي، بايستي به اين مسئله توجه شود كه در كوتاه مدت، منابع داده مبتني براين سيستم پديد آمده و براي نمايش داده هاي خام بهتر، وزن اين مرحله براي فرايند، بحراني و حساس خواهد بود. به علاوه، مثل فروش واقعي، فرايند فروش براساس تجارت الكترونيكي بايستي طبق ضرورت هاي مشتري، قبل، حين و بعد از فروش انجام شود. اين امر مستلزم دانش و آگاهي دقيق از خواسته هاي مشتري مي باشد. به اين دليل، تجارت الكترونيكي بايستي بفهمد، براي چه كسي، چه چيزي، چگونه و چه موقع به ويزيتور مجازي اشاره كند. براي اين كار از كاربرد تكنيك هاي داده كاوي در فاز متناظر نفع مي برد و بدين طريق ضرورت غني سازي داده ها و ارزش افزوده را طبق اطلاعات بهتر در مورد كاربر، تامين مي كند.