چکيده
سپيمپتر هاي تعلي با ارتباط هيدرو ي ي (HIS) ، گونه اي از ارتباط بين ايمپتگاه هاي تعلي خودرو را در
جهت بهبود راتار خودرو ، مورد اسپتااده قرار مي دهند . در اين سپيمپتر ، ا بته در شپ م معمول آن بدون
ا ضااه نمودن بخ شهاي ديگر در سي متر هاي جديد تر ، در هر تعلي يك سيلندر هيدرو ي ي منارد يا دو
طراه كه جايگزين كمك انر مي باشد ، قرار گراته است . هر جابجايي در سيمتر تعلي باعث تغيير اشار و
در نتيجه اعمال نيرو به تعلي مجاور مي گردد . اعمال اين نيرو در جهت بهبود راتار سي متر مي با شد . در
اين سمينار مباني ت نو وژيك ، كاربردها ، مزايا و معايد اين سي متر مورد بحث و برر سي قرار مي گيرد و
پتانميم انجام تحقي در اين زمينه مد نظر خواهد بود .
اين سيمتر اغلد در زمينه كنترل ، اين ادعا را داشته است كه ميتوانمته ااصله بين راحتي و Handling ،
كه در سپيمپتر هاي تعلي معمو ي دسپت يابي به ي ي از آن ها موجد ايجاد اات در ديگري مي گردد ، را
كاهپ دهد . اين سيمتر تعلي خاصيت منحصر به اردي در ميان سيمتر هاي تعلي غير اعال ) ا بته انواع
اعال نيز دارند ( دارا مي باشد كه نه تنها همين غير اعال بودن آن ، يك خاصيت منحصر به ارد اين سيمتر
هاي تعلي به شمار مي رود ، بل ه مشخصات ساتي و ميرايي خارجي را ، بر مبناي مود هاي ديگر ايمتگاه
سيستم هاي تعليق با ارتباط هيدروليكي (HIS) ، گونه اي از ارتباط بين ايستگاه هاي تعليق خودرو را در جهت بهبود رفتار خودرو ، مورد استفاده قرار مي دهند . در اين سيستم ، البته در شكل معمول آن بدون اضافه نمودن بخشهاي ديگر در سيستم هاي جديد تر ، در هر تعليق يك سيلندر هيدروليكي منفرد يا دو طرفه كه جايگزين كمك فنر مي باشد ، قرار گرفته است . هر جابجايي در سيستم تعليق باعث تغيير فشار و در نتيجه اعمال نيرو به تعليق مجاور مي گردد . اعمال اين نيرو در جهت بهبود رفتار سيستم مي باشد . در اين سمينار مباني تكنولوژيك ، كاربردها ، مزايا و معايب اين سيستم مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد و پتانسيل انجام تحقيق در اين زمينه مد نظر خواهد بود .
اين سيستم اغلب در زمينه كنترل ، اين ادعا را داشته است كه ميتوانسته فاصله بين راحتي و Handling ، كه در سيستم هاي تعليق معمولي دست يابي به يكي از آن ها موجب ايجاد افت در ديگري مي گردد ، را كاهش دهد . اين سيستم تعليق خاصيت منحصر به فردي در ميان سيستم هاي تعليق غير فعال ( البته انواع فعال نيز دارند ) دارا مي باشد كه نه تنها همين غير فعال بودن آن ، يك خاصيت منحصر به فرد اين سيستم هاي تعليق به شمار مي رود ، بلكه مشخصات سفتي و ميرايي خارجي را ، بر مبناي مود هاي ديگر ايستگاه هاي تعليق ، در يك ايستگاه به وجود مي آورد كه خود باعث بهبود خاصيت راحتي در خودرو مي شود .