-
شماره ركورد
14350
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
14350
-
پديد آورنده
دريا آجوداني
-
عنوان
مدل سازي تاثير بسته بندي عصبي در تبليغات برروي وفاداري مشتري و ارزش برند در فضاي كسب و كار ايران
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت اجرايي
-
سال تحصيل
مهرماه 1393
-
تاريخ دفاع
مهرماه 1393
-
استاد راهنما
دكتر بنيادي
-
استاد مشاور
دكتر شوال پور
-
دانشكده
صنايع
-
چكيده
چكيده
بازاريابان همواره در آرزوي دستيابي به نقشه ذهن مشتري خود بوده اند.نوروماركتينگ در واقع زاييده تركيب دو دانش بازاريابي و علم عصب شناسي است. اين دانش شگفت انگيز و نوظهور، نقشه ذهني مشتريان را در اختيار صاحبان صنايع و بازاريابان مي گذارد.در واقع، ايرادي اساسي در روش هاي بازاريابي سنتي موجب آن شد تا بازاريابان با همكاري عصب شناسان و متخصصان علوم مغزي به فكر ابداع اين روش بيفتند:
"آنچه كه مردم به زبان مي آورند، لزوما با آنچه كه در ذهن آنها مي گذرد، تطابق ندارد"
تنوع در پاسخ، بدون درنظرگرفتن اولويت هاي خريد، به ويژه براي بازاريابان مواد غذايي زمينه اي را فراهم كرده كه تلاش خود را در تغيير بسته بندي جهت خوشايند تر كردن محصولات از ديد مشتريان بكار برند. در اين پايان نامه به بررسيعوامل موثر بسته بنديبر روي وفاداري مشتري و ارزش برند به روش عصبي در تبليغات در فضاي كسب و كار ايران پرداخته شده است. در اين تحقيق با بررسي نمونه هاي واقعي نوروپكيجينگ و استخراج عوامل،اقدام به مدل سازي شده و پس از اعتبارسنجي مدل بر اساس تاييد خبرگان،متخصصان و كارشناسان پرسشنامه توزيع شد. با بررسي نتايج پرسشنامه از طريق نرم افزار هاي اس پي اس اس و آموس،در مدل نهايي نشان داده خواهد شد كهبه ترتيب حواس لامسه،بينايي و بويايي تاثير بسزايي در فروش كالا از طريق بسته بندي داشته اند.
واژههاي كليدي:بازاريابي عصبي، بازاريابي، نورو، بسته بندي عصبي، بسته بندي
-
لينک به اين مدرک :