-
شماره ركورد
16797
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
16797
-
پديد آورنده
حسين صمدي ويك
-
عنوان
سبك تصميم گيري خريد كندال غالب در انواع سبك زندگي والس
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت اجرايي - بازاريابي
-
تاريخ دفاع
آذر ماه 1394
-
استاد راهنما
دكتر علي بنيادي نائيني
-
استاد مشاور
دكترمحمدعلي شفيعا
-
دانشكده
صنايع
-
چكيده
چكيده
پژوهش حاضر به تعيين سبك تصميم گيري خريد غالب در انواع سبك زندگي والس پرداخته است. تحقيق حاضر از نظر هدف كاربردي بوده و ازنظر گردآوري داده ها توصيفي و از نوع همبستگي است .
جمع آوري اطلاعات در اين پژوهش بر اساس مطالعات ميداني و با استفاده از پرسشنامه 85 ماده اي سبك زندگي والس و پرسشنامه سبك تصميم گيري كندال و اسپرولز صورت گرفته است . ابزارهاي گردآوري اطلاعات اين پژوهش بر اساس تحقيقات كتابخانه اي و اينترنتي و ميداني است. جامعه آماري در اين تحقيق،كليه خانوار هاي ساكن استان زنجان هستند. نمونه گيري در اين تحقيق به صورت تصادفي ساده بوده است. در اين پژوهش از روش استنتاج فازي استفاده شده است و حجم نمونه موردنياز 580 مي باشد. براي تحليل پرسشنامه ها از روش پژوهش هاي آماري در استنتاج فازي استفاده شده است.
نتايج اين پژوهش نشان مي دهد كه بين سبك زندگي والس و سبك تصميم گيري خريد كندال و اسپرولز همبستگي متوسط وجود دارد. براي اكثرا سبك هاي زندگي والس سبك تصميم گيري خريد منحصر به فرد تعيين گرديد.
واژه هاي كليدي: رفتار مصرف كننده ،سبك زندگي والس، خريد، سبك تصميم پيري كندال و اسپرولز، استنتاج فازي
-
تاريخ ورود اطلاعات
1395/12/08
-
تاريخ بهره برداري
1/1/1900 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
اعظم صادقي
-
چكيده به لاتين
Abstract
The present research is an attemp to study a dominant Kendall decision making style in a variety of VALS lifestyles. Research type is applied-developing and descriptive in terms of the data collected. Data gathering was done using a field study method , the shrink questionaire for lifestyle VALS and also the kendall decision making style questionaire. The means of data gathering were online searching , library and field work. The target population were the Family on Zanjan .Fuzzy Inference System (FIS) method was used to analyse the questionaires along with matlab software.
The results show that there is a meaningful correlation between lifestyle VALS and kendall decision making style.
Keywords: Consumer behavior,buy, kendall decision making style ، VALS lifestyle, FIS
-
لينک به اين مدرک :