-
شماره ركورد
19078
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
۱۹۰۷۸
-
پديد آورنده
روزبه قوي پنجه
-
عنوان
بررسي تاثير رسانه اجتماعي اينستاگرام در ارتقا وفاداري به برند : مطالعه موردي شركت هاي كوچك و متوسط ايراني
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت اجرايي - EMBA
-
تاريخ دفاع
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
-
استاد راهنما
دكتر سعيدي مهراباد
-
استاد مشاور
دكتر فتحيان
-
دانشكده
مهندسي پيشرفت
-
چكيده
امروزه افراد با استفاده از اينترنت ميتوانند از هرجاي دنيا باهم در ارتباط باشند و فاصله ي كيلومتري بين خود را بي معني كنند . روز به روز استفاده افراد از گوشيهاي هوشمند و شبكه هاي اجتماعي بيشتر ميشود . شبكه هاي اجتماعي باعث به وجود امدن دنياي مجازي شده اند . دنيايي كه پاسخگوي بيشتر نيازهاي انسان از قبيل : معاشرت با دوستان ، تبادل اطلاعات ، تحصيل ، سرگرمي ، خريد و ... ميباشد .در تحقيق پيش رو اينجانب به دنبال بررسي مزيت و نكات مثبت رسانه اجتماعي اينستاگرام براي شركت هاي كوچك و متوسط ايراني ميباشم . اين پژوهش از نظر هدف كاربردي و از نظر ماهيت توصيفي-پيمايشي ميباشد . در اين پژوهش از روش كتابخانه اي براي گردآوري اطلاعات در زمينه ادبيات تحقيق و پيشينه تحقيق هاي انجام گرفته در زمينه هاي مرتبط با پژوهش استفاده شد و سپس از روش ميداني و به وسيله ي پرسشنامه از دنبال كنندگان صفحه ي اينستاگرام كسب و كار رتبه برترها و غيره براي جمع آوري داده هاي مربوط به پاسخ به سوالات تحقيق استفاده شد . داده ها با استفاده از دو نرم افزار Spss و Pls تحليل و بررسي شد . تمام فرضيات تاييد و پيشنهادات ارائه شد
-
تاريخ ورود اطلاعات
1397/04/11
-
عنوان به انگليسي
Identifying the effective of social media Instagram on promotion brand loyalty ( case : Iranian smes )
-
تاريخ بهره برداري
7/22/2018 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
روزبه قوي پنجه
-
چكيده به لاتين
Today with internet people can have connection with all around world and distance doesn't have any sense.
Every day people use smart phone and social media more than before.
Social media create a virtual world.
The world can respond to so many needs of human: sociability with friends, exchange of information, study, entertainment, purchase and so on.
In the research I am trying to show and discover about advantages and positive impact of social media tips ( Instagram ) in the small and medium size companies.
This research has applied description survey in terms of it's purpose.
In this research for collecting information a library method, field method with the questionnaire of e.g. Instagram, Rotbe bartar ha
and background research were used.
To answer research question.
Data was made and analysised with 2 software SPSS and PLS where all assumption were approved and submitted.
-
لينک به اين مدرک :