-
شماره ركورد
20113
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
۲۰۱۱۳
-
پديد آورنده
رزا دايي زاده
-
عنوان
مدلسازي زمان بهينه انتخاب خدمات وارانتي تمديد شده شامل توسعه و اصلاح در محصول نرم افزاري اتومايسون كازوين
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
سيستم هاي اقتصادي و اجتماعي
-
سال تحصيل
۱۳۹۴
-
تاريخ دفاع
۱۳۹۷/۷/۴
-
استاد راهنما
دكتر كامران شهانقي
-
دانشكده
مهندسي پيشرفت
-
چكيده
عمده تحقيقات انجام شده در طي دو دهه اخير در حوزه وارانتي تمديد شده معطوف به تحقيقات كيفي در حوزه مطالعات بازار، بررسي عوامل كمي و كيفي موثر در ميزان تقاضاي خريد قرارداد وارانتي تمديد شده، نگرش خريداران نسبت به قيمت و سودمندي اين قراردادها و موضوعاتي از اين دست است، اما به تدريج طي دو دهه اخير، روند تحقيقات به ويژه در حوزه مدلسازي رياضي و تحليل و بهينهسازي سياستهاي وارانتي تمديد شده از منظر ارائه كنندگان اين خدمات، خريداران و ديدگاه سياستگذاران عمومي روند رو به رشد را تجربه كرده است. با اين وجود تعداد تحقيقاتي كه موضوع وارانتي تمديد شده در حوزه نرم افزار را مورد بحث قرار دهند بسيار محدود بوده و عمده اين تحقيقات بر روي نرم افزارهاي فرضي و با در نظر گرفتن تعمير به عنوان تنها درخواست مشتري در طول قرارداد وارانتي تمديد شده انجام شده اند. در اين تحقيق تلاش بر اين شده است تا با برداشتن گامي به جلو در حوزه وارانتي تمديد شده بسته هاي نرم افزاري، تقاضاهاي توسعه نيز در كنار تقاضاهاي تعمير در طول قرارداد وارانتي تمديد شده مدنظر گرفته شود و مدل به دست آمده با استفاده از داده ها واقعي مورد سنجش قرارگيرد.
كلمات كليدي: وارانتي، تمديد شده، تعمير، توسعه، استكلبرگ، مشتري، فروشنده، كازوين، دوسطحي، KKT
-
تاريخ ورود اطلاعات
1397/10/15
-
عنوان به انگليسي
Modeling the Optimal Time for Purchasing an Extended Warranty Including Development and Repairs in Coswin Automation Software
-
تاريخ بهره برداري
9/26/2019 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
رزا دايي زاده
-
چكيده به لاتين
Abstract – The majority of the studies that have been done in the last two decades have mainly focused on qualitative research on the market, different factors that have impact on purchasing extended warranty contracts, customers view on the advantages of extended warranty contracts and similar issues. There have been some new studies in the recent years that have tried to derive mathematical models for extended warranty policies and analyze and optimize them. However, the studies that cover the software retail area are very limited, and most of the research that has been performed in this area considers only repairs as the sole request in an extended warranty period. This paper aims to take a step further into the software extended warranty contracts, and considers repair requests as well as development requests in the period of an extended warranty contract. Furthermore a model is derived for consumer cost and manufacturer benefit estimation and it is then compared against real life data.
-
لينک به اين مدرک :