-
شماره ركورد
20217
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
۲۰۲۱۷
-
پديد آورنده
اميرحسين تركابادي
-
عنوان
بررسي عوامل خريد اينترنتي با استفاده از مدل پذيرش تكنولوژي
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت تكنولوژي - انتقال تكنولوژي
-
سال تحصيل
۱۳۹۴
-
تاريخ دفاع
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
-
استاد راهنما
دكتر بابك اميري
-
استاد مشاور
دكتر علي بنيادي نائيني
-
دانشكده
مهندسي پيشرفت
-
چكيده
با شكلگيري كانالهاي فروش اينترنتي در كنار كانالهاي فروش سنتي، ارزيابي تاثير اين كانالها بر روي يك ديگر جهت درك درست از رفتار مصرف كننده بسيار ضروري است. در اين پژوهش سعي شده تا با تعيين مدلي براي عوامل خريد اينترنتي به تصميمگيري ها در اين زمينه كمك شود و چگونگي اثر گذاري فروشگاههاي واقعي بر خريد اينترنتي مورد بررسي قرار گرفته شده است.
در اين تحقيق با استفاده از مطالعات كتابخانهاي مدل اوليه پژوهش شكل گرفت و سپس با استفاده از پرسشنامه فرايند جمع آوري اطلاعات آغاز شد. سپس با استفاده از نرم افزار SPSS آمار توصيفي اوليه استخراج گرديد و با روش تحليل عاملي تائيدي مدل پژوهش با استفاده از نرم افزار R مورد آزمون قرارگرفت. در نهايت با استفاده از روش معادلات ساختاري فرضيات تحقيق مورد بررسي قرار گرفتند و رد ويا مورد قبول قرارگرفتند. در نهايت جمع بندي و پيشنهادات براي بهبود كيفيت مطالعات آتي مطرح شده است.
-
تاريخ ورود اطلاعات
1397/12/22
-
عنوان به انگليسي
Factors affecting online purchasing
-
تاريخ بهره برداري
11/18/2018 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
اميرحسين تركابادي
-
چكيده به لاتين
This thesis examines the factors that determine user’s intentions to shop online. By developing the Davis Technology Acceptance Model this research has contributed to the understating of research shopper phenomena. The key finding is that the presence of the bricks and mortar shops helps online shops to drive more sales in other words the physical stores have a positive impact on online sales.
The novelty of this paper consists applying showrooming factor to TAM model. Significant practical benefits can be achieved from the results.
-
لينک به اين مدرک :