-
شماره ركورد
20581
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
۲۰۵۸۱
-
پديد آورنده
محمدحسين مازيارفر
-
عنوان
بررسي اثر نوآورانگي ادراك شده از برند بر ارزش ويژه برند مشتري محور
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت تكنولوژي - نوآوري
-
سال تحصيل
۱۳۹۷
-
تاريخ دفاع
اسفند ۱۳۹۷
-
استاد راهنما
دكتر ياسر سبحاني فرد
-
استاد مشاور
دكتر علي بنيادي ناييني
-
دانشكده
مهندسي پيشرفت
-
چكيده
با پيشرفت روزافزون فنّاوري و گسترش استفاده برندها از اين فنّاوريها، مسئله تأثير نوآوري كه برند ايجاد
ميكند بر مشتريان برند جدي وجديتر ميشود. اگرچه اين شاخص يك شاخص كاملاً ادراكي است اما
مطالعات جديدي در چند سال اخير به اين موضوع توجه كردهاند. از طرفي مبحث برند و برندينگ و ايجاد
ارزش هرچه بيشتر براي برندها -كه چهره خارجي كسبوكارها هستند- از روز نخست مورد توجّه محققان بوده است. اين پژوهش كوشيده است تا با بررسي اثر نوآوري ادراكشده توسط مشتري بر ارزش ويژه برند و اجزاي آن، بر نقش ايجاد ادراك از نوآوري در مشتري و تأثير قابلتوجه آن بر ارزش برند، تأكيد كند. در خلال اين پژوهش مشخص شد كه نوآوري ادراكشده توسط مشتري، تأثير مثبت و قابل توجهي بر تداعي برند، كيفيت ادراكشده از برند، وفاداري برند، آگاهي از برند و نهايتاً ارزش ويژه برند مشتري محور دارد.
-
تاريخ ورود اطلاعات
1398/03/12
-
عنوان به انگليسي
THE IMPACT OF PERCEIVED BRAND INNOVATIVENESS ON CONSUMER-BASED BRAND EQUITY
-
تاريخ بهره برداري
6/2/2019 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
محمدحسين مازيارفر
-
چكيده به لاتين
Abstract
With growing progress of technologies and increasing usage of these technologies by brands, the impact of brand-made innovations on costumers becomes more and more serious. However, this is a perceptual indicator, many researches focused on this topic in recent years. On the other hand, brand and branding and making the most possible value for brands have been noteworthy topics for researches from the beginningg. This research tried to emphasis on making innovation perception for costumers and its remarkable impact on brand equity through studying the impact of perceived brand innovativeness on brand equity and its components. This research shows that consumer perceived brand innovativeness has a positive and significant effect on brand associations, brand perceived quality, brand loyalty, brand awareness and brand equity.
-
لينک به اين مدرک :