-
شماره ركورد
27091
-
پديد آورنده
سيد حسين طباطبايي
-
عنوان
استراتژيهاي بهبود اعتماد به مواد غذايي ارگانيك در شبكههاي اجتماعي با رويكرد ارائه اطلاعات معتبر در مورد محصول
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت كسب و كار-استراتژي
-
سال تحصيل
1398-1401
-
تاريخ دفاع
22/06/1401
-
استاد راهنما
دكتر ياسر سبحاني فرد
-
دانشكده
پيشرفت
-
چكيده
اين پژوهش باهدف ارائه استراتژيهاي بهبود اعتماد به مواد غذايي ارگانيك در شبكههاي اجتماعي با رويكرد ارائه اطلاعات معتبر در مور محصول انجام شد. اين پژوهش ازنظر هدف كاربردي و توسعه¬اي و ازنظر ماهيت توصيفي و پيمايشي است. جامعه آماري اين تحقيق از ميان خبرگان در حوزه مواد غذايي ارگانيك و شبكههاي اجتماعي انتخاب شد. روش نمونهگيري هدفمند و بهصورت گلوله برفي انتخاب است كه اين امر بهوسيله پرسشنامههاي باز و با مصاحبههاي نيمه عميق تا رسيدن به اشباع نظري ادامه يافت و تعداد 20 نفر از خبرگان بهعنوان نمونه انتخاب شدند. در مرحله بعد درروش ism بين 150 نفر از خريداران آنلاين محصولات ارگانيك توزيع شد. نتايج حاكي از آن بود كه محدود كردن استفاده از منابع به سبب كاهش بروز عيب، اولين تأثير ان نگراني از سيستم حملونقل مواد و كالا و افشاي نقاط ضعف واحد تأمينكننده و درنهايت كمبود سرعت گردش موجودي و كالاها است. تأثيرپذيرترين معيارها در سطح 1 قرار دارند معيارهاي زيرساختها، دسترس بودن اطلاعات، بهروز رسانه اطلاعات، تناسب اختيار و مسئوليت، ارتباطات سمي درونسازماني، سيستم كنترل هوشمند، تجهيزات مناسب بيشترين تأثير را از ساير عوامل مي¬پذيرند. اين عوامل فقط بر يكديگر اثر دارند و از عوامل سطوح بالاي خود تأثير ميگيرند.
-
تاريخ ورود اطلاعات
1401/07/09
-
عنوان به انگليسي
Strategies for improving trust in organic food in social networks with the approach of providing authentic information about the product
-
تاريخ بهره برداري
9/13/2023 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
سيدحسين طباطبايي
-
چكيده به لاتين
This research was conducted with the aim of providing strategies for improving trust in organic food in social networks with the approach of providing reliable information about the product. This research is applied and developmental in terms of purpose and descriptive and survey in nature. The statistical population of this research was selected from among experts in the field of organic food and social networks. The purposeful sampling method is snowball selection, which continued through open questionnaires and semi-in-depth interviews until theoretical saturation was reached, and 20 experts were selected as samples. In the next step, organic products were distributed among 150 online buyers using the ism method. The results indicated that limiting the use of resources due to the reduction of defects, the first effect of which is to worry about the transportation system of materials and goods, and to expose the weak points of the supplier unit, and finally, the lack of speed of inventory and goods circulation. The most effective criteria are in level 1. Infrastructure criteria, availability of information, up-to-date information media, proportionality of authority and responsibility, toxic intra-organizational communication, intelligent control system, suitable equipment are most influenced by other factors. These factors only affect each other and are affected by the factors of their higher levels.
-
كليدواژه هاي فارسي
استراتژي , اعتماد , بازاريابي , محصول , مواد غذايي ارگانيك
-
كليدواژه هاي لاتين
Strategy , the trust , marketing , product , Organic food
-
Author
seyed hossein tabatabaie
-
SuperVisor
dr. sobhanifard
-
لينک به اين مدرک :