-
شماره ركورد
27603
-
پديد آورنده
احمد اسكروچي
-
عنوان
مدل سازي خلق ارزش با بهره گيري از كلان داده هاي مشتريان در صنعت قطعات يدكي خودرو
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت فناوري اطلاعات -كسب و كار الكترونيكي
-
سال تحصيل
1399
-
تاريخ دفاع
1401/06/29
-
استاد راهنما
دكتر رحيم خاني زاد
-
استاد مشاور
دكتر ميعاد صالحي
-
دانشكده
مهندسي پيشرفت
-
چكيده
هدف از انجام پژوهش حاضر مدل سازي خلق ارزش با بهره گيري از كلان داده هاي مشتريان در صنعت قطعات يدكي خودرو مي باشد. با توجه به پژوهش هاي پيشين راهكارهاي مختلفي جهت خلق ارزش در سازمان ها ارائه شده است ،كه هركدام از راهكارها داراي مزايا و معايبي مي باشند. در اين پژوهش با استفاده از روش معادلات ساختاري به تحليل مدل ارائه شده پرداخته مي شود. همچنين براي جمع اوري داده ها تعداد 120 نفر به عنوان جامعه آماري در نظر گرفته شده است كه بر اساس فرمول كوكران تعداد 92 نفر به عنوان نمونه اماري انتخاب شده اند. نتايج پژوهش حاضر حاكي از آن است كه عوامل مختلفي در تحليل كلان داده در ايجاد ارزش در سازمان موثر مي باشد از جمله مي توان به داده ها، سازمان ، رهبر ، تكنولوژي(فناوري)، هدف و تحليلگران اشاره نمود. همچنين بر اساس نتايج پژوهش حاضرمي توان گفت كه ارتباط بين مفهوم يابي و ايجاد ارزش بسيار قوي است و مي توان گفت با تقويت مفهوم يابي در سازمان ها مي توان ايجاد ارزش در سازمان ها را تقويت نمود.
-
تاريخ ورود اطلاعات
1401/10/05
-
عنوان به انگليسي
Value Creation Modelling Using Customers Big Data in the Auto Parts Industry
-
تاريخ بهره برداري
9/20/2023 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
احمد اسكروچي
-
چكيده به لاتين
The purpose of this research is to model the creation of value by using the big data of customers in the auto spare parts industry. According to previous researches, various solutions have been presented to create value in organizations, and each solution has advantages and disadvantages. In this research, the presented model is analyzed using the method of structural equations. Also, for data collection, 120 people have been considered as a statistical population, and based on Cochran's formula, 92 people have been selected as a statistical sample. The results of the present research indicate that various factors in big data analysis are effective in creating value in the organization, including data, organization, leader, technology, target and analysts. Also, based on the results of the current research, it can be said that the relationship between conceptualization and value creation is very strong, and it can be said that by strengthening conceptualization in organizations, value creation in organizations can be strengthened.
-
كليدواژه هاي فارسي
مدل سازي , خلق ارزش , كلان داده , مشتريان , صنعت قطعات يدكي خودرو
-
كليدواژه هاي لاتين
modeling , value creation , big data , customers , auto spare parts industry
-
Author
Ahmad Eskoroochi
-
SuperVisor
Rahim Khanizad
-
لينک به اين مدرک :