-
شماره ركورد
27604
-
پديد آورنده
زينب آقاخاني
-
عنوان
طراحي مبلمان براي بازيهاي گروهي (روميزي) با رويكرد ترغيبي
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
طراحي صنعتي
-
سال تحصيل
1396
-
تاريخ دفاع
1399/08/29
-
استاد راهنما
صفار دزفولي
-
دانشكده
مهندسي معماري
-
چكيده
اين پژوهش در زمينه طراحي مبلماني براي بازيهاي گروهي سعي دارد به وسيله طراحي ارگونوميك
مبلمان بازيهاي گروهي روميزي افراد جامعه را ترغيب به بازيهاي گروهي و در نهايت ايجاد
تعاملات در رشد مهارتهاي اجتماعي، كنترل خشم و كاهش بروز افسردگي كند. بازيها اثر اجتماعي
و فردي را ثبت ميكند كه بسيار مثبت و موثر ارزيابي ميشود. هدف اين پژوهش كاربردي بوده و از
نظر نوع پيمايشي و تحليلي ميباشد. جمعآوري اطلاعات در اين پژوهش به صورت كتابخانهاي و
ميداني انجام گرفته است كه در بخش كتابخانهاي با رجوع به كتب و مقالات به بررسي مفاهيم
بازيها و تاثيراتشان پرداخته خواهد شد و در بخش ميداني به صورت مصاحبه و بازديدهاي ميداني
انجام خواهد شد. مصاحبهها به صورت آزاد و تعداد افراد مصاحبه شونده 91 نفر ) 5 نفر خانم و 5 نفر
آقا( به صورت تصادفي انتخاب خواهند شد. رده سني افراد مصاحبه شونده از نوجوان، جوان،
بزرگسالان و حتي سالمندان نيز بوده است كه مخاطبين بازيهاي روميزي را شامل ميشود. كه در
انتها منجر به طراحي مبلمان مناسب براي اين امر گرديد.
-
تاريخ ورود اطلاعات
1401/09/02
-
عنوان به انگليسي
Furniture design for group games (table games) with a motivational approach BY: Zeynab aghakhani Supervisor: Dr. Saffar Dezfuli September
-
تاريخ بهره برداري
1/1/1900 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
زينب اقاخاني
-
چكيده به لاتين
This research tries to design furniture for group games by means of ergonomic design
Group board game furniture to encourage people in the community to play group games and finally create
Interactions in the development of social skills, anger control and reducing the incidence of depression. Games are a social effect
And it registers a person who is evaluated very positively and effectively. The purpose of this research is practical and from
The opinion is survey and analytical type. Collecting information in this research in the form of a library and
A field has been carried out in the library department by referring to books and articles to examine the concepts
The games and their effects will be discussed in the field section in the form of interviews and field visits
will be done. The interviews were conducted freely and the number of interviewees was 91 (5 women and 5 men).
(Mr.) will be randomly selected. The age range of the interviewees is from teenagers, young
There have been adults and even the elderly, which includes the audiences of board games. that in
The end led to the design of suitable furniture for this purpose
-
كليدواژه هاي فارسي
بازي گروهي , بازي روميزي , مبلمان , مبلمان بازي , ارگونومي ترغيبي
-
كليدواژه هاي لاتين
Group game , board game , furniture , furniture game , persuasive ergonomics
-
Author
zeynab aghakhani
-
SuperVisor
safar dezfoli
-
لينک به اين مدرک :