-
شماره ركورد
31252
-
پديد آورنده
سعيد محمدپور
-
عنوان
شناسايي عوامل موثر در جذب مشتريان دانشگاهي در بانك تجارت با روش تصميم گيري چند معياره ي بهترين بدترين
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت مهندسي
-
سال تحصيل
1401
-
تاريخ دفاع
1403/04/27
-
استاد راهنما
دكتر نيكبخش جواديان
-
استاد مشاور
دكتر نيكبخش جواديان
-
دانشكده
صنايع
-
چكيده
يكي از راه هايي كه به بانك ها در مسير موفقيت امور بانكي كمك ميكند جذب و حفظ مشتريان دانشگاهي است. هدف از اين پايان نامه شناسايي و طبقه بندي گروه هايي از مشتريان سيستمي بانك تجارت است از اين رو، شناخت عوامل ارزش آفرين براي مشتريان دانشگاهي و انتظارات ايشان، به منظور اتخاذ جهت گيري استراتژيك مشخص توسط بانك ، ضروري است. در بازاريابي بانكي هزينه بدست آوردن يك مشتري جديد ميتواند چند برابر هزينه يك مشتري قديمي باشد ازاين رو، در اين پايان نامه تلاش شد عوامل مؤثري كه باعث ميشوند مشتريان دانشگاهي بانك، تمايل بيشتري به همكاري در بانك از خود نشان دهند در يكي از شعب بانك تجارت، شناسايي و بررسي شود. موضوع اين پايان نامه از آن نظر كه يك ارتباط پيچيده بين متغيرها را به صورت يكپارچه درنظر ميگيرد، جديد است. جامعه آماري اساتيد علمي دانشگاه هاي دولتي شهر تهران است كه در بانك تجارت واقع در شهر تهران حساب دارند. با استفاده از روش ميداني و مصاحبه و بكار گيري روش تصميم گيري بهترين-بدترين قسمت آماري اين پروژه انجام شد و تخصيص تهسيلات به عنوان بهترين خدمات و فرا به عنوان بدترين خدمات در نظر گرفته شد.
-
تاريخ ورود اطلاعات
1403/07/11
-
عنوان به انگليسي
Identifying effective factors in attracting university customers in Tejarat Bank with the best-worst multi-criteria decision-making method
-
تاريخ بهره برداري
7/17/2024 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
سعيد محمدپور
-
چكيده به لاتين
One of the ways that helps banks in the path of banking success is to attract and retain university customers. The purpose of this thesis is to identify and classify groups of systemic customers of Tejarat Bank. Hence, it is necessary to know the value-creating factors for academic customers and their expectations, in order to adopt a specific strategic direction by the bank.In banking marketing, the cost of acquiring a new customer can be several times the cost of an old customer. Therefore, in this thesis, the effective factors that make university customers of the bank show a greater willingness to cooperate with the bank were tried in one of the bank branches. trade, be identified and investigated. The topic of this thesis is new in that it considers a complex relationship between variables in an integrated way.The statistical population is scientific professors of public universities in Tehran who have accounts in Tejarat Bank located in Tehran. Using the field method and interviews and applying the best-worst decision-making method, the statistical part of this project was done and the allocation of tehsils was considered as the best service and Fara as the worst service.
-
كليدواژه هاي فارسي
بانك تجارت , جذب و حفظ مشتريان دانشگاهي , بازاريابي , اعتماد مشتريان , خدمات , روش بهترين-بدترين
-
كليدواژه هاي لاتين
Best-worst method , Tejarat Bank , Attracting and retaining academic customers , Marketing , Customer trust , Services
-
Author
Saeed Mohammadpour
-
SuperVisor
Dr. Nikbakhsh Javadian
-
لينک به اين مدرک :