-
شماره ركورد
6696
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
6696
-
پديد آورنده
ندا بختياري
-
عنوان
توسعه بازاريابي با استفاده از فرايند سيستماتيكي هوش رقابتي و آينده نگاري
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
MBA مديريت اجرايي - صنايع
-
سال تحصيل
1389
-
تاريخ دفاع
1389
-
استاد راهنما
غلاميان
-
چكيده
چكيده
توسعه هوشمندي رقابتي و آينده نگاري منجر به ايجاد تصويري كامل از وضعيت فعلي و آتي صحنه
رقابت در پيش روي مديران براي تصميم گيري بهتر مي شود . به خدمت گرفتن هوشمندي رقابتي و
آينده نگاري منجر به تشخيص استراتژي هاي كوتاه مدت و بلند مدت بازاريابي مي گردد . درتحقيق
حاضركه از نوع تحقيقات موردي مي باشد، محقق با پايلوت قرار دادن ( شركت پاكمن) به بررسي رابطه بين
هوشمندي رقابتي و آينده نگاري با توسعه بازاريابي در شركت توليد كننده سيستمهاي حرارتي و
بويلرهاي ني روگاهي (پاكمن) پرداخته است . محقق جهت بررسي اين رابطه فرضياتي را مطرح نموده و در
طي فرآيند تحقيق با تهيه طرح تحقيق و مطالعه و جمع آوري مباني نظري آن ، الگو ي مفهومي تحقيق را
مشخص كرده است . بر اساس اطلاعات بدست آمده و تجزيه و تحليل داده هاي حاصل از آن در رابط ه با ارتباط
هوشمندي رقابتي با توسعه بازاريابي مشخص شد كه:
ايجاد هوشمندي ارتباط مثبتي با ارتباط با مشتري دارد. ·
توزيع هوشمندي ارتباط مثبتي با ارتباط با مشتري دارد. ·
پاسخگويي ارتباط مثبتي با ارتباط با مشتري دارد. ·
همچنين در رابطه با ارتباط آينده نگاري با توسعه بازاريابي مشخص شد كه:
پيش بيني آينده ارتباط مثبتي با ارتباط با مشتري دارد. ·
تصميم سازي ارتباط مثبتي با ايجاد محصول متمايز دارد. ·
كلمات كليدي : هوشمندي رقابتي، آينده نگاري، بازاريابي، ايستراتژي بازاريابي
-
لينک به اين مدرک :