-
شماره ركورد
8762
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
8762
-
پديد آورنده
هادي تصاعديان
-
عنوان
ارائه يك چارچوب براي ارزيابي رضايت مشتريان دانشگاهي : مطالعه موردي دانشجويان واحدتهران دانشگاه علمي كاربردي
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
صنايع گرايش مديريت سيستم بهره وري
-
سال تحصيل
شهريورماه 1290
-
تاريخ دفاع
شهريورماه 1290
-
استاد راهنما
دكتر محمد مهدوي مزده
-
استاد مشاور
دكتر پيمان اخوان
-
چكيده
چكيده
هر سازمان ارائه دهنده كالا و خدمات موظف است بطور دائم نظر مشتريان را به عنوان بازخورد داشته باشد تا
كاستيها مشخص و برنامهها بر پايه آن، مسير رشد و بهينه شدن را طي كند. پژوهش حاضر در راستاي مشتري -
گرايي به اجرا در آمده و هدف آن سنجش ميزان رضايت دانشجويان واحد 6 دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
از عملكرد اين واحد دانشگاهي ميباشد.
در اين مطالعه ابتداً به مطالعه مباني نظري علم مديريت ارتباط با مشتري پرداخته شده است . سپس رضايت مشتري
مورد بررسي قرار گرفته و برخي مدلهاي اندازه گيري رضايت مشتري و همچنين شاخص هاي رضايت مشتري
مطرح ميگردند. پس از آن مدل سنجش رضايت دانشجويان در محدوده مورد بررسي ارائه شده و پرسشنامه لازم
براي اين منظور تهيه و در واحد 6 دانشگاه جامع علميكاربردي تهران پياده مي شود . بعد از تكميل پرسشنامه ها
توسط دانشجويان، ميزان رضايت آنان از اين واحد دانشگاهي اندازه گيري مي گردد . در نهايت نيز نتايج، مورد
تحليل واقع شده و پيشنهادات كاربردي و پژوهشي ارائه مي شود . در اين مطالعه توصيفي تعداد 300 نفر از
دانشجويان مورد پرسش قرار گرفتند. ابزار گردآوري دادهها پرسشنامه ميباشد كه به منظور اطمينان از كفايت
F مفهوم در اندازهگيري، از روايي محتو 0 ي
1 و با بهرهگيري از نظرات برخي از اساتيد و صاحب نظران دانشگاهي
مورد استفاده قرار گرفت. براي تأييد پايايي ابزار اندازهگيري تعداد 30 نفر از آزمودنيها انتخاب و پرسشنامه در
مقدار آلفاي SPSS ميان آنان توزيع و پس از تكميل، جمعآوري گرد د ي. سپس با استفاده از نرم افزار آماري
0 بدست آمده است كه نشان ميدهد ابزار اندازه گيري از پايايي / كرونباخ براي كل سوالات پرسشنامه برابر ا ب 90
لازم برخوردار است.
-
لينک به اين مدرک :