-
شماره ركورد
4537
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
18-31خودرو
-
عنوان
بررسي اثر دما و فشار هواي ورودي بر روي مصرف سوخت موتور XU7 با استفاده از نرمافزار GTPower
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي
-
رشته تحصيلي
خودرو
-
سال فارغ التحصيلي
1391
-
استاد راهنما
آقاي دكتر اميرحسن كاكائي
-
موضوع ها
1-اقليم , 2-مدلسازي , 3--روند بدست آوردن تابع رگرسيون كلي
-
نويسنده
محمد رحيمي گرجي
-
چكيده
كاركرد موتورها در مكانهاي مختلف با توجه به شرايط آب و هوايي(دما،فشار و رطوبت) آن مكانها، متفاوت مي باشد. به عنوان مثال، كاركرد موتور در شهر شهركرد كه جزء نواحي كوهستاني به شمار مي آيد، با كاركرد موتور در شهر كرمان كه جزء نواحي گرم و خشك مي باشد، تفاوت دارد. لذا اگر بتوان موتورها را سازگار با مكان مورد استفاده آنها ساخت،باعث بهبود كاركرد موتور،كاهش مصرف سوخت،كاهش آلايندگي و . . . مي شود كه اين امر هم به سود شركتهاي سازنده و هم مصرف كننده ها مي باشد.با توجه به بحران جهاني سوخت و لزوم استفاده از موتورهايي با كارايي بالاتر و مصرف سوخت كمتر راهكارهاي متنوعي جهت كاهش مصرف سوخت و افزايش كارايي موتورهاي احتراق داخلي ارائه شده است. دركشور ما نيز جهت نيل به اين مقصود قوانين و استانداردهاي مختلفي مصوب شده است.از آنجاكه موتور XU7/L3 محصول شركت پژو دومين موتور پرتيراژداخلي سازي شده كشور مي باشد، اين موتور به عنوان موتور مورد مطالعه در اين پروژه انتخاب شده است.
-
كليدواژه ها
1-اقليم , 2-مدلسازي , 3--روند بدست آوردن تابع رگرسيون كلي
-
لينک به اين مدرک :