-
شماره ركورد
6909
-
پديد آورنده
سيد علي حسيني
-
عنوان
بخش بندي بنگاه هاي غذايي كشور و اراِيه راهكار هاي مناسب بازاريابي
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي
-
رشته تحصيلي
مهندسي صنايع
-
سال فارغ التحصيلي
1399
-
استاد راهنما
دكتر محمد فتحيان
-
موضوع ها
بازاريابي , بخش بندي بازار , نرم افزار امگا , نرم افزار كافه و رستوران , راهكار هاي مناسب بازاريابي
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
سيدعلي حسيني
-
تاريخ ورود اطلاعات
1399/08/03
-
دانشكده
مهندسي صنايع
-
عنوان به انگليسي
Segmentation of the country's food companies and offering appropriate marketing strategies
-
چكيده
امروزه به دليل حضور شركت¬هاي رقيب قدرتمند و تغيير و گسترش مستمر نيازها و خواسته¬هاي مشتريان، موفقيت استراتژي¬هاي بازاريابي يك شركت در گرو بررسي دقيق و انتخاب صحيح بازار هدف مي باشد. از طرفي انتخاب بهينه بازار هدف نيز در گرو تقسيم¬بندي صحيح بازار است. نياز به بخش¬بندي بازار به دليل تفاوت مشتريان در كل بازار و متشابه بودن آن ها در قالب گروه¬ها و بخش¬بندي¬هاي مختلف است. هدف اين تحقيق مروري بر مفهوم بخش¬بندي بازار به بخش¬هاي متجانس و سپس انتخاب يك يا چند بخش از آن به عنوان بازار هدف براي استارتاپ امگا است . پلتفرم امگا يك نرم¬افزار مديريت جامع براي بنگاه¬هاي غذايي( كافه ها، رستوران ها و ...) است كه شامل منو ديجيتال، حسابداري، پنل آشپزخانه، بخش مديريت كاربران و ... مي¬باشد. مديران بنگاه¬هاي غذايي از طريق استفاده از نرم افزار امگا ميتوانند مديريت كسب¬وكار خود را بهتر و آسانتر انجام دهند. در اين تحقيق سعي شده است كه با استفاده از راه كار¬هاي مناسب، به بخش¬بندي مشتريان پلتفرم امگا پرداخته شود و با توجه به ويژگي¬هاي هر بخش، راهكار¬ها و استراتژي¬هاي مناسب بازاريابي ارايه شود. در ابتدا به انواع روش¬هاي بخش¬بندي بازار پرداخته مي¬شود و در ادامه انواع استراتژي¬هاي بازاريابي در جهت انتخاب بهينه و موفقيت در بازار هدف مطرح مي¬گردد.
-
كليدواژه ها
بازاريابي , بخش بندي بازار , نرم افزار امگا , نرم افزار كافه و رستوران , راهكار هاي مناسب بازاريابي
-
لينک به اين مدرک :