-
شماره ركورد
10356
-
عنوان
بازاريابي تلفن همراه، انقلاب بازاريابي در هزاره سوم
-
سال تحصيل
1400
-
استاد راهنما
دكتر مصطفي جعفري
-
استاد مشاور
دكتر سيدفريد قنادپور
-
چکيده
اكنون در سال 2021 پس از گذشت 28 سال از ارسال نخستين پيامك و 13 سال از ساخت اولين صفحه لمسي، سرعت تغيير جهان به بالاترين حد خود رسيده است. تلفن هاي همراه در دنياي ارتباطات امروزي به همراهان ثابت مصرف كنندگان تبديل شده اند. نفوذ روزافزون دستگاه هاي هوشمند و افزايش علاقه به بازار تلفن همراه در كنار پيشرفت در زيرساخت هاي تكنولوژيكي، به ويژه فناوري بي سيم، فضاي قدرتمندي را براي تلفن هاي همراه و اپليكيشن هاي آن در زندگي روزمره كاربران ايجاد كرده است. استفاده جمعي گسترده از تلفن هاي همراه نيز باعث انگيزه بيشتر كاربران براي برقراري ارتباط و مشاركت در فعاليت هاي بي¬شماري كه هم¬اكنون در تلفن هاي همراه در دسترس هستند، شده است. اين فعاليت¬ها از ارتباط مداوم با ديگران تا دسترسي از راه دور به لوازم خانگي را شامل مي¬شود. در راس همه ي موارد اشاره شده، طي دو سال اخير، ويروس كرونا استفاده از تلفن همراه را به طرز عجيبي افزايش داده و انتقال به جهاني كه تلفن همراه در آن حرف اول را مي¬زند را بيش از پيش تسريع نموده است. استفاده از اپليكيشن هاي تلفن همراه نيز در دوران همه گيري كرونا در مقايسه با سال گذشته چهل درصد افزايش يافته است.
در حال حاضر رسانه ها و فناوري هاي جديد، بازاريابي سنتي را تا حد زيادي دگرگون كرده اند. اگرچه اينترنت اين تغيير را آغاز نموده اما تلفن همراه، از زماني كه با معرفي آيفون در سال 2007 تكنولوژي در زندگي روزمره كاربران به اوج خود رسيد، آن را وارد مرحله كاملاً جديدي كرده است. از اين رو، پس از بيش از يك دهه حضور غيرقابل انكار تلفن همراه در زندگي روزمره كاربران به دليل تغيير شيوه زندگي آن ها، زمينه اي مساعد براي ادامه تحقيقات در زمينه هاي متعدد اين حوزه فراهم آمده است.
-
نام دانشجو
رضوانه ميرزامحمدي
-
تاريخ ارائه
10/23/2021 12:00:00 AM
-
متن كامل
73619
-
پديد آورنده
رضوانه ميرزامحمدي
-
تاريخ ورود اطلاعات
1400/10/06
-
عنوان به انگليسي
Mobile marketing, the marketing revolution in the third millennium
-
كليدواژه هاي فارسي
اپليكيشن هاي برند , ارزش ويژه برند , منطق سرويس غالب , ارزش در استفاده , انگيزه ها
-
كليدواژه هاي لاتين
Branded apps , Brand equity , Service-dominant logic , Value in use , motivations
-
لينک به اين مدرک :