-
شماره ركورد
12283
-
عنوان
مكانيزم هاي نوين در مهندسي فروش لوازم آرايشي و بهداشتي
-
سال تحصيل
1398
-
استاد راهنما
جناب آقاي دكتر مصطفي جعفري
-
استاد مشاور
جناب آقاي دكتر محمد مهدوي مزده
-
چکيده
صنعت لوازم آرايشي بهداشتي، صنعتي مهم وارزشمند مي باشد. از اين رو كه بسيار پرسود بوده و با گام هاي سريع در حال توسعه است. نوآوري در محصولات، كليد موفقيت در اين عرصه به شمار مي آيد. از فراورده هاي آرايشي و بهداشتي در جهت بهبود ظاهر بهره گيري مي شود. صنعت لوازم آرايشي و زيبايي يك بخش جهاني است كه مشكلات اقتصادي تا حد زيادي در آن نفوذ ناپذير است و اين مهم به دليل استفاده مداوم و رو به رشد محصولات توسط زنان و به طور فزاينده اي توسط مردان در سراسر جهان شكل گرفته است. از اين رو اهميت روشهاي بازاريابي و فروش اين محصولات بيش از پيش مشخص مي گردد. در اين مطالعه ابتدا به معرفي اين صنعت و اصول بازاريابي پرداخته و سپس به تفحص در مورد روشهاي مختلف بازاريابي در صنعت لوازم آرايشي و بهداشتي و تحليل و روانكاوي ذهن خريداران با تكيه بر ادبيات موجود در جهان خواهيم پرداخت.
-
نام دانشجو
روژين زيارتي
-
تاريخ ارائه
12/28/2020 12:00:00 AM
-
متن كامل
79554
-
پديد آورنده
روژين زيارتي
-
تاريخ ورود اطلاعات
1402/05/30
-
عنوان به انگليسي
Novel mechanisms in cosmetics marketing
-
كليدواژه هاي فارسي
بازاريابي تأثيرگذار , رسانه هاي اجتماعي , صنعت لوازم آرايشي و بهداشتي
-
كليدواژه هاي لاتين
Influencer Marketing , Social Media , Cosmetic Industry
-
لينک به اين مدرک :