چکيده
به منظور رديابي پيشرفت تحقيقاتي فناوريهاي مرتبط با ترمز اضطراري،در اين مقاله به تجزيه و تحليل و تحقيق سيستماتيك در مورد ترمز خودكار كم سرعت و آماده سازي ترمز اضطراري ، ترمز اضطراري پيشرفته ميپردازيم. بخش قابل توجهي از تمام تصادفات رانندگي مربوط به خودروهاي سواري، تصادفات از عقب است و بيشتر آنها با سرعت كم رخ مي دهند كه ترمز خودكار كم سرعت ميتواند بخش بزرگي از اين مسله را حل كند. در اين مقاله انواع مختلف برخوردها، اثرگذاري روش هاي جلوگيري از تصادف سيستم هاي ترمز اضطراري در سناريويي با حداكثر تاثير مورد توجه قرار مي گيرد. علاوه بر اين محدوديت هاي فني فناوري، از جمله اثر آن در شرايط آب هوايي، نوري و سرعت هاي مختلف بررسي مي شود. در صورتي كه بازدهي اين سيستم به 100 درصد برسد، مي توان تلفات را تا 13.2 درصد و جراحات را تا 9.1 درصد كاهش داد. تخمين زده مي شود كه اين سيستمها بتواند "اهداف" مختلف، لحظه هشدار وضعيت برخورد و اثربخشي ترمز را به خوبي انجام دهند.
واژه هاي كليدي: City Safety ، سيستم هاي ترمز اضطراري ، Low-speed auto brake ، AEB