-
شماره ركورد
14620
-
عنوان
تأثير بازاريابي اينفلوئنسري بر رفتار خريد مصرف¬كننده ورزشي
-
سال تحصيل
1401
-
استاد راهنما
دكتر عبدالرحمن حائري
-
استاد مشاور
-
-
چکيده
در سالهاي اخير، بازاريابي اينفلوئنسري به عنوان يكي از مؤثرترين ابزارهاي تبليغاتي در عرصههاي مختلف به ويژه در بستر رسانههاي اجتماعي شناخته شده است. با توجه به گسترش صنعت ورزش و نقش پررنگ رسانههاي اجتماعي در زندگي روزمره، استفاده از اينفلوئنسرها براي تبليغ محصولات و خدمات ورزشي به يك استراتژي كليدي براي برندها تبديل شده است. اين تحقيق با هدف بررسي تأثير بازاريابي اينفلوئنسري بر رفتار خريد مصرفكنندگان ورزشي انجام شده است. در اين مطالعه تلاش شده است تا با تحليل نحوه تعامل مصرفكنندگان با اينفلوئنسرهاي ورزشي و سنجش تأثيرات روانشناختي و رفتاري اين نوع تبليغات، به درك عميقتري از نقش اينفلوئنسرها در تصميمگيري خريد مصرفكنندگان ورزشي دست يابيم. نتايج اين پژوهش ميتواند براي برندهاي ورزشي، بازاريابان و متخصصان رسانههاي اجتماعي در طراحي كمپينهاي بازاريابي هدفمند و مؤثر، مفيد واقع شود.
-
نام دانشجو
هستي موحدخواه
-
تاريخ ارائه
2/4/2024 12:00:00 AM
-
متن كامل
86320
-
پديد آورنده
هستي موحدخواه
-
تاريخ ورود اطلاعات
1404/01/18
-
عنوان به انگليسي
The impact of influencer marketing on sports consumer purchase behavior
-
كليدواژه هاي فارسي
بازاريابي اينفلوئنسري , رفتار خريد , مصرف كننده ورزشي
-
كليدواژه هاي لاتين
Influencer marketing , Purchase behavior , Sports consumer
-
لينک به اين مدرک :