چکيده
محبوبيت روزافزون و تنوع سايتهاي رسانههاي اجتماعي باعث شده است كه مردم بيشتر و بيشتر در شبكههاي اجتماعي آنلاين عضو شوند تا از خدمات آنها بهره مند شوند. هر كاربر ميتواند يك شناسه كاربر ايجاد كند كه ميتواند شامل محتوا يا اطلاعات شبكه و اطلاعات كلي فردي باشد تا بتواند نمايه عمومي منحصر به فرد شخص را در هر شبكه اجتماعي نشان دهد. بنابراين، يك پرسش اساسي مطرح ميشود: آيا ميتوانيم هويت كاربر را در شبكههاي اجتماعي آنلاين پيوند دهيم؟ پيوند هويت كاربر در شبكههاي اجتماعي آنلاين، يك وظيفه در حال ظهور در رسانههاي اجتماعي است و در سالهاي اخير توجه بيشتري را به خود جلب كرده است.
در اين گزارش ما دستاوردهاي كليدي پيوند هويت كاربر را در شبكههاي اجتماعي آنلاين از جمله الگوريتمهاي پيشرفته، معيارهاي ارزيابي و مجموعه دادههاي نمايشي را مورد بررسي قرار ميدهيم، همچين به بررسي انواع روشهاي پيشنهادي در سه زمينه اطلاعات فردي، محتوا و اطلاعات شبكه افراد ميپردازيم. با استفاده از هر يك از اين روشها ميتوان در فضاي عظيم دادهاي پيش رو تعداد كانديداهاي مجود براي افراد مختلف را كاهش داد.