-
شماره ركورد
6904
-
عنوان
مطالعه و بررسي مدل هاي نظركاوي
-
سال تحصيل
1398
-
استاد راهنما
دكتر مهدي غضنفري
-
استاد مشاور
دكتر محمد فتحيان
-
چکيده
دهه گذشته پيشرفت چشمگيري در تحقيقات و كاربردهاي تحليل احساسات داشته است. اين امر در مورد تعداد زيادي شركت هاي نوپا و شركت¬هاي ارائه دهنده خدمات تجزيه و تحليل احساسات مشهود است. يك نياز واقعي و گسترده در صنعت براي چنين خدماتي وجود دارد ، زيرا همه مشاغل مي¬خواهند بدانند كه مصرف كنندگان چگونه محصولات و خدمات خود و رقباي خود (يعني هوش رقابتي) را درك مي¬كنند.
در گذشته مردم از دوستان خود براي مشاوره و نظرات خود در رابطه با هر نوع موضوعي سوال مي¬كردند ، از جمله اينكه كدام رستوران ,بهترين رستوران شهر است يا در انتخابات بعدي به چه كسي راي مي ¬هند. امروزه ، مصرف كنندگان مي¬خواهند قبل از خريد محصولات يا خدمات ، نظرات و تجربيات ساير كاربران را در وب بدانند. همچنين دولت ها و سازمان¬هاي خصوصي علاقه جدي براي به دست آوردن افكار عمومي در مورد سياست¬هاي خود و تصوير عمومي آن¬ها نشان مي¬دهند. اين نيازهاي عملي و چالش¬هاي فني باعث مي شود تا زمينه تحليل احساسات در جامعه فعال و زنده نگه داشته شود. ما در اين پژوهش با روش مرور ادبيات انتقادي و مرور پژوهش¬هاي پيشين در رابطه با نظر¬كاوي و تحليل احساس به بررسي و شناسايي شكاف تحقيق پرداختيم.
-
نام دانشجو
عاطفه اسمعيل پور
-
تاريخ ارائه
12/9/2019 12:00:00 AM
-
متن كامل
66722
-
پديد آورنده
عاطفه اسمعيل پور
-
تاريخ ورود اطلاعات
1398/10/15
-
كليدواژه هاي فارسي
مطالعه و بررسي مدلهاي نظركاوي
-
كليدواژه هاي لاتين
study of opinion miningʹs mdels
-
لينک به اين مدرک :