اقلام فسادپذير نقش بسزايي در زندگي روزانه انسانها دارند. با توجه به اينكه آگاهي انسانها نسبت بهتازگي محصولات و تأثير آن بر كيفيت زندگيشان افزايش پيداكرده است يكي از فاكتورهاي رقابتي مهم براي فروش محصولات تلقي ميگردد. اين موضوع سبب شده بسياري از توليدكنندگان بخش كنترل و نگهداري محصولات تازه را برون سپاري كنند. همچنين با گسترش تكنولوژي و فنّاوري، رفتار مصرفكنندگان براي خريد محصولات تغيير كرده است. به همين سبب در اين پژوهش سه عامل ابتدا به مطالعهي تحقيقاتي كه فاكتور تازگي محصولات را بررسي كردهاند و در ادامه مطالعاتي كه نقش بازاريابي در سود زنجيرهتأمين را بررسي و پژوهشهايي كه نقش تجارت الكترونيك درفروش محصولات و تأمين بخشي از نياز مصرفكنندگان پرداختهاند، صورت گرفته است در آخر با جمعبندي و بررسي ،شكافهاي تحقيقاتي موجود مشخص گرديده است و پژوهشي كه بتواند به توسعهي ادبيات موجود در زنجيرهتأمين محصولات تازه كمك كند، پيشنهاد شده است.
نام دانشجو
ابوالفضل شايسته
تاريخ ارائه
1/16/2021 12:00:00 AM
متن كامل
72224
پديد آورنده
ابوالفضل شايسته
تاريخ ورود اطلاعات
1400/07/03
كليدواژه هاي فارسي
هماهنگي زنجيرهتأمين , محصولات تازه , شركتهاي خدمات و سرويسدهي , تلاشهاي بازيابي , فروش آنلاين و آفلاين، تازگي محصولات , تئوري بازيها