-
شماره ركورد
12794
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
12794
-
پديد آورنده
عليرضا نوروزي
-
عنوان
ارائه يك مدل بازي ديفرانسيلي در رقابت بين برندهاي اصلي و فرعي براي تعيين راهبرد قيمت¬گذاري و تبليغات بهينه
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
صنايع گرايش سيستم¬هاي اقتصادي اجتماعي
-
سال تحصيل
زمستان 1392
-
تاريخ دفاع
زمستان 1392
-
استاد راهنما
دكتر كامران شهانقي
-
استاد مشاور
دكتر محمدرضا غلاميان
-
چكيده
چكيده:
در اين پايان¬نامه رقابت ميان يك برند معتبر و يك برند غير معتبر در يك شبكه بازاريابي مورد بررسي قرارگرفته و استراتژي¬هاي بهينه بازاريابي اعم از تبليغات و قيمتگذاري براي هر يك از عناصر اين شبكه تعيين شده است. همچنين در اين شبكه نوع خاصي از همكاري روي قيمت¬گذاري به عنوان يك راهبرد از سوي برند معتبر مورد بررسي قرارگرفته¬ و شرايط اجرايي بودن اين راهبرد نيز بررسي شده است. مسئله فوق به وسيله نظريه بازي¬هاي ديفرانسيلي و با استفاده از مدل استكلبرگ مدل شده، مدل مذكور با نظريه كنترل بهينه حل و استراتژي¬هاي بهينه هر بازيگر در حالت تعادل استكلبرگ در هر دو مدل تعيين شده است. همچنين در نهايت نتايج به دست آمده از حل تحليلي به صورت كامل تفسير و به كمك يك مثال عددي با يكديگر مقايسه شده¬اند.
واژه¬هاي كليدي:
بازي ديفرانسيلي استكلبرگ، تعادل بازخورد استكلبرگ، قيمت¬گذاري همكارانه، شبكه بازاريابي، نظريه كنترل بهينه
-
لينک به اين مدرک :