-
شماره ركورد
13729
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
13729
-
پديد آورنده
شادي پارسايي منش
-
عنوان
مدلسازي عوامل موثر بر وفاداري مشتري به برند اينترنتي در شركت ارتباطات مبين نت
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
صنايع - مديريت اجرايي (EMBA)
-
سال تحصيل
آبان ماه 1393
-
تاريخ دفاع
آبان ماه 1393
-
استاد راهنما
دكتر علي بنيادي
-
استاد مشاور
دكتر علي صنايعي
-
چكيده
چكيده
اينترنت باعثايجاد تغييرات زيادي در شركتها و همچنين رفتار خريد افراد شده است. از آنجا كه داشتن برند نيز در شركتها داراي اهميت است.بررسي و ايجاد برند اينترنتي حائز اهميت مي باشد. در اين پايان نامه با استفاده از روش ارزيابيديمتل براي پيدا كردن عوامل مؤثربر وفاداري مشتري به برند اينترنتي در شركت مبين نتپرداخته شده است. در اين پژوهش روش دي متل براي پيدا كردن معيارهاي مؤثر بر وفاداري مشتري مورد ارزيابي قرار گرفته ميشود وبا توجه به قرار گرفتن در عصر اينترنتي يك ديدگاه جديد تصميم گيري براي افزايش وفاداري به برند اينترنتي براي شركتها ارائه مي دهد. در اين پژوهش دوسري پرسشنامه توزيع گرديد. و پس از شناسايي فاكتورهاي اوليه اي،پرسشنامه ماتريسي طراحي شده و براي چهارده نفر از مشتريان وفادار، خبره و آشنا به حوزه بازاريابي و برند در شركت مبين نت ارسال شده است. در اين پايان نامه پس از مشخص شدن عوامل و اولويتهااز ميان عوامل اوليه،فاكتورهاياعتماد ، رضايت ،اعتبار برند ، ارزيابي برند ، شخصيت برند(صداقت) ،مراقبت از مشتري ،پاسخگو بودن ،احساس فرد به برند،مؤثرترين مؤلفه ها بر وفاداري برند اينترنتي بوده و قوي ترين ارتباط را با ديگر موارد دارند كه بر اين اساس مدلسازي براي برند اينترنتي انجام گرفت.
واژگان كليدي: وفاداري، برند اينترنتي، رضايت مشتري، شخصيت برند، اعتماد، تكنيك دي متل
-
لينک به اين مدرک :