-
شماره ركورد
16851
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
16851
-
پديد آورنده
مهيار علي نژاد
-
عنوان
برنامه ريزي بهينه شارژ و دشارژ خودروهاي الكتريكي در پاركينگ هوشمند با در نظر گرفتن رفتار تصادفي صاحبان خودروها
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
قدرت
-
تاريخ دفاع
دي 1395
-
استاد راهنما
مهندس احد كاظمي
-
استاد مشاور
دكتر شهرام جديد
-
دانشكده
برق
-
چكيده
تمركز اين پايان نامه بر تعريف ساختاري براي پاركينگ هوشمند كه مبتني بر عدالت بين بازيگران مختلف يعني صاحبان خودروها، پاركينگ و شبكه و از طرفي در نظر گرفتن تمامي پيشامدها و مشكلات احتمالي كه در واقعيت رخ مي دهند مي باشد.
بسياري از مقالات در اين حوزه با تعريف ساختار پاركينگ هوشمند به عنوان مكان عمومي براي شارژ و دشارژ خودروهاي الكتريكي و در نظر گرفتن قيود و روابط و تعاملات مختلف در آن به برنامه ريزي بهينه شارژ و دشارژ با تابع هدف هاي گوناگون پرداخته اند.
حال در اين پايان نامه مهم ترين هدف، تعيين ساختاري است كه عدالت كامل بين بازيگران مختلف اين بازي يعني صاحبان خودروهاي الكتريكي، صاحبان پاركينگ و شبكه برقرار شود، به گونه ايي كه در روابط و تعاملات با يكديگر و ميزان هزينه و سود هر كدام از بازيگران از اين ساختار راضي و مشتاق به حضور در اين فرايند باشند .
تا به اينجا مقالات معمولا با تعريف هزينه فرصت از دست رفته و جريمه هايي براي پاركينگ، ضرر وارده به صاحبان خودرو هاي الكتريكي را جبران ميكردند. ولي رفتارها و تصميمات غير منطقي صاحبان خودرو را در نظر نمي گرفتند، بنابراين همواره نقصي درتعريف ساختار و در تبع آن نتايج حاصل وجود داشته است، بنابراين در اين پايان نامه با در نظر گرفتن الگوها و رفتارهاي غيرمنطقي و تصميمات حدودي صاحبان خودروهاي الكتريكي، همچنين تعريف جريمه ها براي صاحبان خودروهاي خاطي و تعريف هزينه ورودي اوليه براي خودروها ( كه از خودروهايي كه بايد در پاركينگ حاضر شوند ولي نيامده اند گرفته خواهد شد) پاركينگي همه جانبه تر و واقعيتي زيباتر را خواهيم ساخت.
-
تاريخ ورود اطلاعات
1395/12/09
-
تاريخ بهره برداري
1/1/1900 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
مهيار علي نژاد
-
لينک به اين مدرک :