-
شماره ركورد
18599
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
۱۸۵۹۹
-
پديد آورنده
الهه جعفري جليلي
-
عنوان
كاوش بخش بندي پوياي مشتريان با تاكيد بر رفتار پوياي آنها در طول زمان به كمك ابزار هاي داده كاوي در جهت شناخت مشتريان رويگردان
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت سيستم و بهره وري
-
تاريخ دفاع
آبان ماه ۱۳۹۶
-
استاد راهنما
دكتر مصطفي جعفري
-
استاد مشاور
دكتر حائري
-
دانشكده
صنايع
-
چكيده
امروزه مشتري بين سازمانها از جايگاه ويژه اي برخوردار شده است و از طرفي به علت رقابت شديد بين سازمانها حفظ آن روز به روز سخت تر مي شود.به همين دليل سازمانها سعي دارند تا شناخت بيشتري نسبت به رفتار مشتريان خود پيدا كرده و نيازهاي آنها را شناسايي كرده تا بتوانند دوره عمر مشتري را افزايش دهند.
به همين علت در اين پايان نامه سعي شده تا روشي ارائه شود كه گروههاي رفتاري مشتريان و ويژگيهاي غالب اين گروهها و الگوهاي كلي حاكم بر جابه جايي و مهاجرت مشتريان به بخشهاي مختلف را در طول زمان استخراج كند.روش پيشنهادي روي داده هاي مربوط به مشتريان يكي از فروشگاه هاي اينترنتي انجام شده است.
بخش بندي مشتريان,خوشه بندي,بازاريابي
-
تاريخ ورود اطلاعات
1396/11/30
-
تاريخ بهره برداري
3/20/2018 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
الهه جعفري جليلي
-
چكيده به لاتين
Nowadays, the customer has a special position among the organizations and, on the other hand, it is getting harder to keep up with the intense competition between organizations. For this reason, organizations are trying to find out more about the behavior of their customers and their needs. They have been identified to increase the life span of the customer.
Therefore, in this thesis, this paper attempts to provide a method for extracting customers' behavioral groups and their dominant characteristics and general patterns governing the relocation and migration of customers to different sectors over time. The suggested approach to customer data One of the online stores.
-
لينک به اين مدرک :