-
شماره ركورد
19431
-
شماره راهنما(اين فيلد مربوط به كارشناس ميباشد لطفا آن را خالي بگذاريد)
۱۹۴۳۱
-
پديد آورنده
بيژن نژادخليلي
-
عنوان
برسي راهكارهاي بهبود كيفيت خدمات در صنعت هوانوردي با تكيه بر افزايش انگيزش و كارايي پرسنل متخصص
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت اجرايي - استراتژيك
-
سال تحصيل
۱۳۹۷
-
تاريخ دفاع
۱۳۹۷
-
استاد راهنما
دكتر سيامك نوري
-
استاد مشاور
دكتر سيد فريد قنادپور
-
دانشكده
مهندسي پيشرفت
-
چكيده
چكيده:
اين پژوهش به بررسي راهكارهاي بهبود كيفيت خدمات در صنعت هوانوردي با تكيه بر افزايش انگيزش و كارايي پرسنل متخصص
ميپردازد. بيترديد، ظهور و رشد صنعت هوايي در اوايل قرن گذشته و به دنبال آن صنايع هوافضا در اواسط آن قرن، سهم ويژهاي بر
جوامع انساني مختلف و رشد و شكوفايي استعداد هاي نهفته و نزديك شدن ارتباطات آنان داشته است.نه تنها در صنعت هوانوردي
بلكه در همه نهادها و سازمانهايي كه در عرصهي رقابت از موقعيت مناسب برخوردارند و در حوزه هاي خدماتي خدمت رساني
ميكنند، هدف غايي و محور اصلي فعاليت شان ارضاي نيازهاي مشتريان با حداكثر كيفيت مي باشد.لذا حضور موفق و مؤثر در بازار
رقابتي منطقهاي و جهاني، همراه با استفادهي بهينه از تمامي امكانات و بهره برداري مناسب از منابع جديد براي ارائهي خدمات
مطلوب و با كيفيت متناسب با رضايت مندي مشتري، ضرورتي اجتناب ناپذير است.كيفيت خدمت به عنوان يكي از مهمترين عوامل
تعيين كننده موفقيت سازمانهاي خدماتي در محيط رقابتي امروزه مورد توجه جدي قرار گرفته است.كيفيت به عنوان يكي از مهمترين
معيارهاي ارزيابي خدمات است؛ مفهومي گسترده كه قسمتهاي مختلف سازمان نسبت به آن تعهد دارد.در دنياي پررقابت امروزي
و رقابت تنگاتنگ سازمانها براي ارايه هرچه بهتر خدمات به مشتريان، تنها راه دوام و پويايي ،تربيت نيروهاي متخصص و كارآزموده
و با انگيزه است، نيروي انساني به عنوان يك عامل محوري موثر بر كيفيت خدمات و درنتيجه تامين كننده رضايت خاطر مشتريان،
نقش كليدي در ادامه حيات يك سازمان دارد. در عين حال پژوهش هاي آماري نشان ميدهد كه 70 درصد از كاركنان سازمان از
انگيزه كمتري نسبت به نخستين روز استخدام به موسسه برخوردارند و 80 درصد از آنها اگر بخواهند ميتوانند كار خود را با كيفيت
بسيار باالتري انجام دهند در همين راستا در اين تحقيق سعي شده با پويش در تحقيقات و نظريه هاي، نظريه پردازان داخلي و
خارجي چه در خصوص واژگان كيفيت، انگيزش و كارايي، جداگانه و چه در خصوص چگونگي ايجاد انگيزش در بهبود هرچه بيشتر
كيفيت خدمات و كارايي افراد متخصص مخصوصا در صنعت هوانوردي به جزئيات و نكات خاموش توجه بيشتري شود تا شايد بتوان
اين صنعت كه چهار دهه تحريم باعث شده به حال افول در آيد و فاصله ي زيادي با تكنولوژي هاي روز دنيا پيدا كند را تا حدودي
نجات داد. اميد آنكه تحقيقات بيشتر در اين راستا توسط پژوهشگران ديگر چراغ راهي گردد تا بتوان با تكيه بر نيرو هاي متخصص
پرچم صنعت هوانوردي كشور را روزي با استقالل كامل به اهتزاز درآوريم. انشاه
-
تاريخ ورود اطلاعات
1397/07/10
-
عنوان به انگليسي
Investigate ways to improve the quality of services in the aviation industry, based on increasing the motivation and efficiency of the expert staff
-
تاريخ بهره برداري
10/2/2018 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
بيژن نژادخليلي
-
چكيده به لاتين
abstract:
This research studies ways to improve the quality of services in the aeronautical
industry, relying on increasing the motivation and efficiency of expert personnel.
Undoubtedly, the emergence and growth of the air industry in the early part of
the last century, followed by the aerospace industry in the middle of that century,
had a special contribution. Not only in the aeronautical industry, but in all
institutions, organizations in the field of competition They have the proper
position that their main focus is to meet the demands and satisfy the needs of
customers with maximum quality. Therefore, a successful and effective presence
in a competitive regional and global market, combined with the optimal use of all
facilities and proper utilization of resources A new requirement for the provision
of good and quality services tailored to customer satisfaction is inevitable.
Service quality as One of the most important determinants of the success of
service organizations in today's competitive environment is serious attention.
114
Quality is one of the most important criteria for service evaluation; a broad
concept that various parts of the organization are committed to. In the world
Today's high profile and strong competition between organizations are the only
way to provide their customers with the best service to their customers. Human
resource is a key factor in the quality of service and thus the satisfaction of
customers. Continues the life of an organization. At the same time, statistical
studies show that 70% of the organization's employees are less motivated than
the first day of recruitment, and 80% of them can do their job of a much higher
quality if they wish.
-
لينک به اين مدرک :