-
شماره ركورد
22204
-
پديد آورنده
حميد استاني
-
عنوان
تحليل و پيش بيني رضايتمندي مشتريان با استفاده از مدل هاي آماري
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
سيستمهاي كلان اقتصادي و اجتماعي
-
سال تحصيل
1396
-
تاريخ دفاع
1399/02/27
-
استاد راهنما
دكتر رسول نورالسناء
-
دانشكده
مهندسي پيشرفت
-
چكيده
ارتباط با مشتري و تحليل داده هاي مرتبط با مشتريان مجموعه اقدامات و فرايندهايي ست كه شركت ها در تعامل با مشتريان براي شناسايي و جذب مشتريان سودآور و سودآورتر ساختن مشتريان فعلي و برقراري ارتباط مناسب براي نگهداشت آنان انجام مي دهند . يكي از بحث هاي
در صنعت شناخته CRM علمي در اين حوزه تحت عنوان مديريت ارتباط با مشتري با نام اختصاري - مي شود و داراي چهار بعد 1- شناسايي مشتريان 2- جذب مشتريان 3- نگهداري مشتريان 4-توسعه مشتريان است.
فعاليت هاي مربوطه به ارتباط با مشتتر ي دركنار كيفيت )كيفيت مفهومي پويا است، كه با تجربه مشتري و تغيير و اصلاح در درك مشتري از محصول تغيير مييابد( عامل اثربخش بررضايتمندي و CRM مي باشند . رضايت مشتري ارتباط تنگاتنگي با CS/ ) Customer Satisfaction) مشتريان
خدمات مشتت ري دارد . به عبارتي ديگر رضايت مشتري يك متر است براي سنجش اينكه چگونه محصولات و خدمات ارائه شده توسط شركت ها و سازمان ها با انتظارات مشتري منطبق است.
در اين تحقيق سعي مي شود رضايتمندي مشتريان با انواع روش هاي رگرسيون تحليل و پيش بيني شود .
-
تاريخ ورود اطلاعات
1399/03/21
-
عنوان به انگليسي
Analysis and prediction of Customer Satisfaction using statistical Models
-
تاريخ بهره برداري
5/16/2020 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
حميد استاني
-
چكيده به لاتين
CRM, Customer relationship management is an approach to manage a
company's interaction with customers.
on four CRM dimensions :
1. Customer Identification
0. Customer Attraction
3. Customer Retention and
4. Customer Development
These activities, in addition to quality is an effective factor in customer
satisfaction.
Customer relationship management is related to customer satisfaction.
Customer satisfaction indicates the fulfillment that customers derive from doing
business with a firm.
In other words, customer satisfaction is one meter to measure how
Products and services provided by companies and organizations meet customer
expectations.
In This study tries to analysis and predict customer satisfaction with linear
regression methods.
-
لينک به اين مدرک :