-
شماره ركورد
23652
-
پديد آورنده
فرناز منتظرثابت
-
عنوان
طراحى و استقرار بازاريابى ديجيتال در صنعت سلامت
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مهندسي صنايع
-
سال تحصيل
99
-
تاريخ دفاع
29 بهمن 1399
-
استاد راهنما
جناب آقاي دكتر باقرپور
-
استاد مشاور
جناب آقاب دكتر اميري
-
چكيده
بازاريابي ديجيتال با استفاده از تاكتيكهاي متعدد ديجيتال و كانالها براي ارتباط با مشتريان در فضاي آنلاين تعريف ميشود. بازاريابي ديجيتال مربوط به يك حيطه يا موضوعات خاص نيست. با گسترش استفاده از اينترنت در كسب و كارهاي بسياري وارد شده است، از اين بين ميتوان به حوزه خدمات سلامت اشاره كرد. در واقع ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻼﻣﺖ ﻧﻴﺰ از اﻳﻦ ﻗﺎﻋﺪه ﻣﺴﺘﺜﻨﻲ ﻧﺒﻮده و ﻛﺸﻮرﻫﺎي ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ و اﻫﻤﻴﺖ ﺻﻨﻌﺖ ﻣﺮاﻗﺒﺖ و ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ و ﻏﻴﺮ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ آن در اﺑﻌﺎد ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ، ﻣﻘﻮﻟﻪ ﻓﻨﺎوري اﻃﻼﻋﺎت را ﺑﺮاي ﺑﺴﻂ و ﮔﺴﺘﺮش اﻃﻼﻋﺎت استفاده كرده اند ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻮﺟﻪ ﻧﻤﻮد ﻛﻪ ﻛﺎرﺑﺮد اﺛﺮﺑﺨﺶ بازاريابي ديجيتال ﺑﻌﻨﻮان ﻳﻜﻲ از ﻣﺪﻟﻬﺎي ﻛﺴﺐ و ﻛﺎر اﻟﻜﺘﺮوﻧﻴﻜﻲ ﺑﻮﻳﮋه در ﺣﻮزهي ﺳﻼﻣﺖ در ﻛﺸﻮر ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﭘﺪﻳﺪهاي ﻧﻮﻇﻬﻮر ﻧﻴﺎزﻣﻨﺪ اﻧﺠﺎم ﭘﮋوﻫﺸﻬﺎي ﮔﺴﺘﺮده و ﭘﺮداﺧﺘﻦ ﺑﻪ اﻳﻦ ﻣﻬﻢ از اﺑﻌﺎد ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ. اين پژوهش به بررسي انواع بازاريابي ديجيتال در حوزه سلامت، نمونههاي موفق در اين ارتباط پرداخته است و با استفاده از روش پژوهش ملهم از دلفي، پرسش از نخبگان اين حرفه و مقايسه آماري جهت يافتن شاخص هزينه به تعامل به ارائه بهترين نوع بازاريابي ديجيتال متناسب با حوزه سلامت در نتيجهگيري رسيده است.
هم چنين نتايج نشان داد كه هزينه به تعامل در روش بازاريابي محتوايي از همه به شكل معنا داري كمتر است
-
تاريخ ورود اطلاعات
1400/03/05
-
عنوان به انگليسي
Designing and Deploying Digital Marketing in the Health Industry
-
تاريخ بهره برداري
2/18/2022 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
فرناز منتظرثابت
-
چكيده به لاتين
Digital marketing is defined as the use of multiple digital tactics and channels to communicate with customers via online platforms. With the expansion of the use of the Internet digital marketing has entered in many businesses, among which we can mention the field of health services.
considering the role and importance of the care industry and its direct and indirect effect on the different dimensions of development of society, digital marketing has an anourmous effect on.
it must be noted that the effective use of digital marketing as an emerging phenomenon in the country so it needs extensive research.
this study investigates the types of digital marketing in the health services, successful examples in this regard and using delphi method and Statistical comparison to find the cost-to-motivation index has been concluded to provide the best type of digital marketing appropriate to the field of health in order to achieve the best method of digital marketing in field of health services.
The results also showed that the cost of engagement and interaction in the content marketing method is significantly lower than all others.
-
كليدواژه هاي فارسي
بازاريابي تجاري , صنعت سلامت , مراقبت و سلامت
-
كليدواژه هاي لاتين
Digital Marketing , Health Industry , Health care
-
لينک به اين مدرک :