-
شماره ركورد
26078
-
پديد آورنده
پيام قوي بيان
-
عنوان
شناسايي عوامل تقويت مصرف مواد غذايي ارگانيك از ديد مصرف كنندگان از طريق تقويت حس بهداشتي بودن در پيام هاي شبكه اجتماعي
-
مقطع تحصيلي
كارشناسي ارشد
-
رشته تحصيلي
مديريت- مديريت كسب و كار - بازاريابي
-
سال تحصيل
1398
-
تاريخ دفاع
1400/11/11
-
استاد راهنما
ياسر سبحاني فرد
-
دانشكده
مهندسي پيشرفت
-
چكيده
هدف از اين پژوهش شناسايي عوامل موثر بر اعتماد به مواد غذايي ارگانيك از ديد مصرف كنندگان حاضر در شبكه¬هاي اجتماعي با القاي حس بهداشتي بودن، اولويت بندي اين عوامل و ارائه مدلي براي ايجاد اعتماد آن است. براي دستيابي به اين منظور پس از مطالعه ادبيات تحقيق در اين حوزه و انجام مصاحبه با روش اشباع نظري و سپس طراحي و توزيع پرسشنامه، داده هاي بدست آمده با استفاده از تحليل عاملي اكتشافي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. نتيجه بدست آمده آن بود كه تمامي عوامل اعتماد در چهار مورد خلاصه مي¬شوند. پس از ارائه مدل، با كمك آزمون فريدمن عوامل اعتماد اولويت بندي شدند. اين تحقيق از اين جهت منحصر به فرد است كه تاكنون هيچ تحقيقي عوامل اعتماد به مواد غذايي ارگانيك را از ديدگاه مصرف كنندگان حاضر در شبكه¬هاي اجتماعي با القاي حس بهداشتي بودن، مورد بررسي قرار نداده است.
-
تاريخ ورود اطلاعات
1400/12/02
-
عنوان به انگليسي
Identifying trust factors that strengthen the consumption of organic food from the consumers perspective by health approach in social network messages
-
تاريخ بهره برداري
1/31/2023 12:00:00 AM
-
دانشجوي وارد كننده اطلاعات
پيام قوي بيان
-
چكيده به لاتين
The purpose of this study is to identify the factors affecting trust in organic food from the perspective of consumers present in social networks by inducing a sense of health, prioritizing these factors and providing a model for building trust. To achieve this goal, from studying the research literature in this field and conducting interviews with theoretical saturation method and then designing and distributing a questionnaire, the obtained data were analyzed using heuristic factor analysis. The results showed that all factors of trust can be summarized in four cases. After presenting the model, trust factors were prioritized using Friedman test. This research is for the individual because it does not examine the factors related to organic food from the perspective of consumers present in the social network by inducing a sense of health.
-
لينک به اين مدرک :